Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου 2010

ΜΑΡΑΜΕΝΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ- ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΡΟΥΚΑ

ΜΑΡΑΜΕΝΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ
Της Μαρίας Ρουκά

Και να που η σιωπή έγινε το θέμα,
Και να που η αγάπη μου πετάχτηκε, με τα λουλούδια μαραμένα
Οι τελευταίες λέξεις σκληρές
Εικόνες-αναμνήσεις-ενοχές
Στιγμές κι αισθήματα κοινά
Σ’ ενός πληγωμένα ερωτευμένου την καρδιά.
Ο χρόνος θα αποσιωπήσει τη ρωγμή
Μα ο χρόνος είναι που φέρνει εμπρός μου
Τη στιγμή, πριν την ερμητική σιωπή σου.
Πόσες ευκαιρίες και ζωές έχω χάσει. Εγώ κι εσύ αποδιωγμένοι
Κι εξαντλημένοι, κι ο πόνος να θερίζει.
Προκλητικά ψεύτικη η ζωή μου!
Προκλητικά πρόστυχη η μοίρα μου!
Προκλητικά οδυνηρή η αγάπη μου!
Δε θα σου στείλω με το φεγγάρι μήνυμα.
Μα ούτε με την αυγή για σένα θα δακρύσω.
Κι ας αργοπόρησα απόψε με της ομίχλης το λιμάνι να αγκιστρωθώ.
20-5-2003

Από την ποιητική συλλογή «Μυρουδιά από γιασεμί και άγριο χορτάρι». Αθήνα 2004

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου